سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سررسید تبلیغاتی 1404

در یک چشم بر هم زدن سال‌ها می‌گذرند و سال نو فرا می‌رسد. یکی از بزرگترین دغدغه‌های شرکت‌ها و سازمان‌ها در پایان سال هدایا تبلیغاتی است تا بتوانند خدمات و برند خود را معرفی کنند. هدایای تبلیغاتی باید مقرون به صرفه و تاثیر گذار باشد، پس ما در ادامه سررسید تبلیغاتی 1404 که یکی از تاثیر گذارترین و مقرون به صرفه‌ترین هدایای تبلیغاتی است را معرفی می‌کنیم.

انواع سررسید تبلیغاتی 1404 بر اساس سایز بندی

  •          سررسید وزیری: این سررسید فضای زیادی برای یادداشت دارد. سایز آن 24*17 سانتیمتر است.
  •          سررسید اروپایی: این سررسید محبوبیت زیادی بین شرکت‌ها و سازمان‌ها دارد و دارای دو سایز 22*11 و 19*9 سانتیمتر است.
  •        سررسید رقعی: این مدل از سررسید طرفداران خاص خودش را دارد و سایز آن 21*15 سانتیمتر است.
  •         سررسید رحلی: مجموعه‌های خاص و منحصر به فردی اقدام به سفارش این سررسید می‌کنند چون که سایز بزرگی دارد و سایز آن 29*21 سانتیمتر است.
  •         سررسید خشتی: این سررسید در سایزهای 20*20، 22*22 و 17*17 تولید می‌شود.
  •        سررسید جیبی: این سررسید خیلی پر طرفدار است و در سایز 10*14 تولید می‌شود.
  •          سررسید پالتویی: این سررسید جزو سررسیدهای کوچک است و سایز آن 17*11 است.

چرا سررسید 1404 هدیه دهیم؟

با توجه به افزایش هزینه کالاها باز هم بهترین هدیه سررسید تبلیغاتی 1404 است، زیرا کاربردی، ارزان و کیفیت مناسبی دارد. سررسید تبلیغاتی 1404 جزو آن دسته از هدایایی است که تا یک سال در دست مخاطبان و مشتریان شما است و در طول این یک سال مدام برند و نام تجاری شما برای آنها یادآور می‌شود و در ذهن آنها ماندگار می‌شود.

واحد سالنامه گاموت یکی از برترین تولید کنندگان سررسید، سالنامه، تقویم رومیزی و ست مدیریتی در ایران است که در تولید محصولات خود از بهترین و با کیفیت‌ترین متریال استفاده می‌کند.

همچنین در کمترین زمان سفارش‌های شما را آماده و به دست شما می‌رساند. برای اینکه بدانید واحد سالنامه گاموت دارای چه محصولاتی است و محصولات این مجموعه از چه ویژگی‌ها و خصوصیاتی برخوردار است، می‌توانید به وب سایت واحد سالنامه گاموت مراجعه نمایید.

 

در این وب سایت ما تمامی محصولات را از جمله سررسید 1404، تقویم رومیزی 1404 و ست مدیریتی 1404 همراه با عکس، ویژگی‌ها وخصوصیات آنها گذاشته‌ایم تا شما با خیالی آسوده بتوانید هدایای تبلیغاتی خود را سفارش دهید.

همچنین این وب سایت شامل یک مجله است که ما در آنجا اطلاعات به روز در مورد سررسید، سالنامه، ست مدیریتی، تقویم تمام ماه‌‌ها و سال، تعطیلات و مناسبت‌ها، رنگ سال، حیوان تولد، گاه شماری‌های قدیم و جدید، مناسبت‌های باستانی، هدایای تبلیغاتی ارزان و با کیفیت، انواع کاغد و خلاصه شما هر اطلاعتی که بخواهید با یک سرچ ساده می‌توانید به وب سایت گاموت مراجعه کرده و در آنجا می‌توانید به بخش مجله، تمامی محصولات، سررسید، سالنامه، ست مدیریتی و ... رفته و از همه چیز با خبر شوید و لذت ببرید.

با صرف کردن اندکی وقت در سایت گاموت انگار که به دنیای پر از اطلاعات جذاب و مفید و سررسید و سالنامه‌های رنگ رنگی و جذاب سفر کرده‌اید.