سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سررسید 1404 + ویژگی های آن

سررسید در اولین نگاه باید زیبا و گیرنده باشد و همه را جذب کند. چنین سررسیدی با همچنین ویژگی‌هایی فقط در واحد سالنامه گاموت پیدا می‌شود. سررسید 1404 سالنامه گاموت بهترین انتخاب برای شرکت‌ها و سازمان‌هایی است که علاقه دارند بهترین‌ها را به مخاطبان خود ارائه دهند و برند و نام تجاری شرکت خود را به بهترین شکل ممکن تبلیغ کنند. در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با سررسید 1404 و ویژگی های آن آشنا کنیم.

انواع قطع سررسید 1404

سررسید 1404 در قطع‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. واحد سالنامه گاموت با توجه به سلیقه مشتریان سررسید مورد نظر را تولید می‌کنند. انواع قطع سررسید عبارتنداز

  •         قطع سررسید وزیری
  •        قطع سررسید اروپایی
  •         قطع سررسید رقعی
  •        قطع سررسید خشتی
  •       قطع سررسید پالتویی

جلد سررسید 1404

 پس از گذشتن نیمه سال و نزدیک شدن به سال 1404 بیشتر شرکت‌ها و سازمان‌های معتبر و معروف به دنبال هدیه لاکچری برای مخاطبان خود هستند تا بتوانند در نگاه اول مخاطب و مشتری خود را جذب خود کنند و در نگاه دوم برند و نام تجاری خود را به بهترین شکل ممکن تبلیغ کنند. معمولا جلد سررسیدهای 1404 شامل جلد چرم مصنوعی و طبیعی، جلد جیر، جلد ترمو، جلد گالینگور، جلد سلفونی و غیره است.

پیشنهاد ما این است به وب سایت واحد سالنامه گاموت مراجعه نمایید و به قسمت سررسید مراجعه کرده و در آنجا می‌توانید بهترین و با کیفیت ترین سررسیدها را همراه با ویژگی‌ها، مشخصات و قیمت مشاهده و سفارش دهید. واحد سالنامه گاموت یکی از برترین تولید کنندگان سررسید و سالنامه در ایران است که در کمترین زمان و با بهترین کیفیت سررسید و سالنامه، تقویم رومیزی و ست مدیریتی شما را تولید می‌کند.

صحافی سررسید 1404

ماندگاری و دوام یک سررسید علاوه بر جلد و کیفیت کاغذ به صحافی آن هم بستگی دارد. بنابراین در تولید سررسید و سالنامه مرحله صحافی آن بسیار حائز اهمیت است. اگر کیفیت صحافی پایین باشد بعد از مدتی جلد و برگ‌های سررسید از هم جدا می‌شوند و اگر صحافی از کیفیت خوبی یرخوردار باشد اجزای آن از یک دیگر جدا نمی‌شوند و برای مدت طولانی قابل استفاده است. صحافی سررسید 1404 انواع مختلفی دارد که عبارتنداز:

  •        صحافی ته دوخت
  •      صحافی فنری
  •         صحافی چسب گرم
  •         صحافی کلاسوری

کاغذ مورد استفاده در سررسید 1404

واحد سالنامه گاموت برای تولید سررسید های 1404 خود از کاغذ تحریر کرم یا سفید 70 گرم استفاده می‌کند. کاغذ کرم جلوه زیبایی به سررسید و سالنامه می‌بخشد و باعث شکیل تر شدن سررسید و سالنامه می‌شود. جهت آشنایی بیشتر با انواع کاغذ به وب سایت گاموت مراجعه کرده و مقاله کاغذ تحریر چیست را مطالعه نمایید.

مطالب مرتبط: