سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت و خرید سررسید 1404

 

سررسید و سالنامه سال‌هاست به عنوان هدیه پایان سال در نظر گرفته شده است. شرکت‌ها و سازمان‌ها معمولا هدف خود را از خرید سررسید و سالنامه برندینگ و تبلیغات می‌دانند و دلیل این موضوع این است که از سررسید و سالنامه می‌توان یک سال استفاده کرد. همچنین مقرون به صرفه بودن و داشتن قیمت عالی سررسید و سالنامه یکی دیگر از دلیل‌هایی کسب و کارها از آنها استفاده می‌کنند. در ادامه با قیمت و خرید سررسید 1404 آشنا می‌شوید.

قیمت سررسید 1404

واحد سالنامه گاموت در قطع‌های مختلفی سررسید و سالنامه طراحی و تولید می‌کند که می‌توان به سررسید اروپایی، سررسید وزیری، سررسید نیم وزیری، سررسید ارگانایزر، سررسید دستیار، سررسید چرمی، سررسید اروپایی بزرگ، سررسید رقعی، سررسید کیفی و پلنر اشاره کرد. کسانی که برای برای سفارش و خرید سررسید اقدام کرده باشند از قیمت این محصولات در بازار اطلاع دارند. اما سوالی که برای خریداران پیش می‌آید نحوه محاسبه قیمت سررسید و سالنامه 1404 چگونه است؟

تولید کنندگان سررسید و سالنامه همزمان با رونمایی محصولات جدیدشان یک لیست قیمت هم ارائه می‌دهند. این لیست قیمت شامل دو بخش است. یک بخش قیمت پایه هر مدل از سررسید و سالنامه است و بخش دیگر مربوط به خدمات اختصاصی سازی سررسید و سالنامه مانند چاپ لوگو در صفحات، اضافه نمودن لت گلاسه، حک لوگو روی جلد، آستر بدرقه اختصاصی و ... است. بنابراین پس از تصمیم گیری در مورد تیراژ و خدمات اختصاصی سازی آنها به لیست قیمت مراجعه کرده و با اضافه نمودن موارد مورد نظر به قیمت پایه، می‌توانید قیمت سررسید خود را محاسبه کنید.

بهترین زمان خرید سررسید و سالنامه 1404

به شما پیشنهاد می‌کنم برای خرید سررسید و سالنامه 1404 از مجموعه‌های معتبر مانند واحد سالنامه گاموت اقدام کنید. بهترین زمان خرید و سفارش سررسید و سالنامه ماهای پایانی سال است. اگر شما قصد دارید سررسید، سالنامه، تقویم رومیزی و ست مدیریتی سفارش دهید در ماه‌های آذر و دی اقدام نمایید و اگر فقط به دنبال لیزر پلاک هستید می‌توانید در دی ماه و اوایل بهمن ماه اقدام و سفارشات خود را ثبت کنید.

مزایای خرید سررسید و سالنامه 1404 از واحد سالنامه گاموت

واحد سالنامه گاموت با بهترین کیفیت، مناسبترین قیمت و کمترین زمان سفارشات شما را آماده می‌کند. واحد سالنامه گاموت با تمام انرژی خود سعی دارد سفارشات شما را در کمترین زمان انجام دهد و همچنین شما می‌توانید در حین چاپ بر سفارشاتتان نظارت داشته باشید و همیشه پاسخگوی شما عزیزان هستند