سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سررسید تبلیغاتی 1404

در یک چشم بر هم زدن سال‌ها می‌گذرند و سال نو فرا می‌رسد. یکی از بزرگترین دغدغه‌های شرکت‌ها و سازمان‌ها در پایان سال هدایا تبلیغاتی است تا بتوانند خدمات و برند خود را معرفی کنند. هدایای تبلیغاتی باید مقرون به صرفه و تاثیر گذار باشد، پس ما در ادامه سررسید تبلیغاتی 1404 که یکی از تاثیر گذارترین و مقرون به صرفه‌ترین هدایای تبلیغاتی است را معرفی می‌کنیم.

انواع سررسید تبلیغاتی 1404 بر اساس سایز بندی

  •          سررسید وزیری: این سررسید فضای زیادی برای یادداشت دارد. سایز آن 24*17 سانتیمتر است.
  •          سررسید اروپایی: این سررسید محبوبیت زیادی بین شرکت‌ها و سازمان‌ها دارد و دارای دو سایز 22*11 و 19*9 سانتیمتر است.
  •        سررسید رقعی: این مدل از سررسید طرفداران خاص خودش را دارد و سایز آن 21*15 سانتیمتر است.
  •         سررسید رحلی: مجموعه‌های خاص و منحصر به فردی اقدام به سفارش این سررسید می‌کنند چون که سایز بزرگی دارد و سایز آن 29*21 سانتیمتر است.
  •         سررسید خشتی: این سررسید در سایزهای 20*20، 22*22 و 17*17 تولید می‌شود.
  •        سررسید جیبی: این سررسید خیلی پر طرفدار است و در سایز 10*14 تولید می‌شود.
  •          سررسید پالتویی: این سررسید جزو سررسیدهای کوچک است و سایز آن 17*11 است.

چرا سررسید 1404 هدیه دهیم؟

با توجه به افزایش هزینه کالاها باز هم بهترین هدیه سررسید تبلیغاتی 1404 است، زیرا کاربردی، ارزان و کیفیت مناسبی دارد. سررسید تبلیغاتی 1404 جزو آن دسته از هدایایی است که تا یک سال در دست مخاطبان و مشتریان شما است و در طول این یک سال مدام برند و نام تجاری شما برای آنها یادآور می‌شود و در ذهن آنها ماندگار می‌شود.

واحد سالنامه گاموت یکی از برترین تولید کنندگان سررسید، سالنامه، تقویم رومیزی و ست مدیریتی در ایران است که در تولید محصولات خود از بهترین و با کیفیت‌ترین متریال استفاده می‌کند.

همچنین در کمترین زمان سفارش‌های شما را آماده و به دست شما می‌رساند. برای اینکه بدانید واحد سالنامه گاموت دارای چه محصولاتی است و محصولات این مجموعه از چه ویژگی‌ها و خصوصیاتی برخوردار است، می‌توانید به وب سایت واحد سالنامه گاموت مراجعه نمایید.

 

در این وب سایت ما تمامی محصولات را از جمله سررسید 1404، تقویم رومیزی 1404 و ست مدیریتی 1404 همراه با عکس، ویژگی‌ها وخصوصیات آنها گذاشته‌ایم تا شما با خیالی آسوده بتوانید هدایای تبلیغاتی خود را سفارش دهید.

همچنین این وب سایت شامل یک مجله است که ما در آنجا اطلاعات به روز در مورد سررسید، سالنامه، ست مدیریتی، تقویم تمام ماه‌‌ها و سال، تعطیلات و مناسبت‌ها، رنگ سال، حیوان تولد، گاه شماری‌های قدیم و جدید، مناسبت‌های باستانی، هدایای تبلیغاتی ارزان و با کیفیت، انواع کاغد و خلاصه شما هر اطلاعتی که بخواهید با یک سرچ ساده می‌توانید به وب سایت گاموت مراجعه کرده و در آنجا می‌توانید به بخش مجله، تمامی محصولات، سررسید، سالنامه، ست مدیریتی و ... رفته و از همه چیز با خبر شوید و لذت ببرید.

با صرف کردن اندکی وقت در سایت گاموت انگار که به دنیای پر از اطلاعات جذاب و مفید و سررسید و سالنامه‌های رنگ رنگی و جذاب سفر کرده‌اید. 


قیمت سررسید 1404

 

سررسید یا سالنامه گاموت از با کیفیت‌ترین، محبوب‌ترین و ارزن‌ترین سررسیدها هستند. همچنین محبوب‌ترین هدایا تبلیغاتی نیز محسوب می‌شوند. سررسید 1404 گاموت دارای تقویم و تاریخ هستند که به شما کمک می‌کنند برنامه‌های شغلی و شخصی خود را به صورت منظم در آنها یادداشت کنید. قیمت سررسید و سالنامه یکی از مهم‌ترین عوامل در سفارش مخاطبان و مشتریان محسوب می‌شود. تولید کنندگان بر اساس معیارهای متفاوتی قیمت گذاری را انجام می‌دهند. در ادامه شما را با قیمت سررسید 1404 گاموت آشنا خواهیم کرد.

قیمت سررسید 1404

هر سررسید شامل سه بخش است. بخش اول صفحات اولیه یا مقدمه سررسید است، بخش دوم سررسید صفحات داخلی آن را تشکیل می‌دهد و بخش سوم به اعلام اطلاعات ضروری مانند شماره تماس‌ها، واحدهای اندازه گیری، برگه‌های یاداشت و برگه‌های درج شماره تلفن اختصاص داده می‌شود. در زیر به عوامل تاثیر گذار در قیمت سررسید و سالنامه 1404 می‌پردازیم.

تاثیر صحافی بر قیمت سررسید 1404

گاموت سررسید 1404، سالنامه‌ و تقویم رومیزهای خود را با انواع صحافی‌های مختلف تولید می‌کند، که از جمله می‌توان به صحافی کلاسوری، دور دوخت، چسبی و غیره اشاره کرد. هر کدام از این صحافی‌ها خصوصیات خاص خود را دارند و دارای استحکام و مقاومت خاص خود هستند و بر همین اساس قیمت گذاری می‌شوند.

 

 

تاثیر جلد بر قیمت سررسید 1404

جلد سررسید، سالنامه و تقویم رومیزی 1404 بر اساس جنس و نوع مقاومتی که دارند قیمت گذاری می‌شوند. به عنوان مثال جلد چرم مصنوعی و طبیعی، جلد گالینگور، جلد سلفونی، جلد جیر و ... . هر کدام از این جلدها دارای مزیت و معایب خاص خود هستند و بر اساس کیفیتشان قیمت گذاری می‌شوند.

تاثیر قطع بر قیمت سررسید 1404

ابعاد و اندازه‌های مختلف سررسید و سالنامه مانند وزیری، اروپایی، رقعی، پالتویی، رحلی، جیبی و ... وجود دارند که شما می‌توانید بر اساس بودجه خود آنها را سفارش دهید. به طور مثال قطع بزرگتر نیاز به هزینه بیشتری دارد.

تاثیر درج لوگو بر قیمت سررسید 1404

برای درج لوگو و برند خود بر روی سررسید و سالنامه 1404 می‌توان از روش‌های مختلفی استفاده کرد. از جمله داغکوب، طلاکوب، نقره کوب، چاپ سیلک و غیره اشاره کرد. تمامی این موارد قیمت‌های مختلفی دارند و تاثیر مستقیمی بر قیمت سررسید دارند.

 

 

تاثیر نوع کاغذ بر قیمت سررسید 1404

کاغذ یکی از فاکتورهای مهم در کارایی سررسید و سالنامه 1404 محسوب می‌شود. مخاطبان می‌توانند کاغذها را در گرماژهای مختلف و همچنین رنگ کرم و سفید سفارش دهند. همچنین کاغذ در جنس‌های مختلف مانند تحریر و گلاسه آماده می‌شود. گرماژ بیشتر کاغذ موجب هزینه بیشتر سررسید و سالنامه شما می‌شود و کاغذ کرم هزینه بیشتری دارد.

تاثیر چاپ اختصاصی بر هزینه سالنامه

از آنجایی که سررسید، سالنامه و ست مدیریتی 1404 جزو هدایای تبلیغاتی تاثیر گذار هستند و برای تاثیر پذیری بیشتر بر مخاطب بهتر است آنها را اختصاصی کنید. به عنوان مثال لوگو و نام تجاری خود را در تمامی صفحات سررسید و سالنامه خود درج کنید، استفاده از لت‌های تبلیغاتی یکی از گزینه‌هایی است که با توجه به بودجه شما به سفارشتان اضافه می‌شود و همچنین تعداد صفحات این لت‌ها تاثیر مستقیمی بر قیمت سررسید و سالنامه دارند.