سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سررسید ارگانایزر چیست و چه ویژگیهایی دارد؟

 

ارگانایزر به نوعی سررسید گفته می‌شود که جلد آن از نوع مرغوب و با کیفیت است و معمولا به صورت چهار تکه است. جنس جلد این سررسید چرم است و تفاوت آن با بقیه سالنامه و سررسیدها در صحافی و جلد آن است. سررسید ارگانایزر نسبت به بقیه سررسیدها گران‌تر است و در جعبه‌های شیک ارائه می‌شود. همچنین نوع کاغذ آن کرم یا سفید اعلا است. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با سررسید ارگانایزر آشنا کنیم.

ویژگی‌های سررسید ارگانایزر

اکنون که تا حدودی می‌دانید سررسی ارگانایزر چیست، شما را در ادامه با مهم‌ترین ویژگی‌های این سررسید آشنا خواهیم کرد.

نوع کاغذ

شما می‌توانید تعداد کاغذهای این سررسید را به آسانی تغییر داده و از طریق قفل‌های متحرک متصل به جلد کاغذها را کم و زیاد کنید. بنابراین این سررسید تا مدت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌توانید لوگو و نام برند خود را در تمام صفحات چاپ کنید و آن را شخصی سازی کنید.

نوع صحافی

صحافی سررسید ارگانایزر به دو صورت کلاسوری و زونکنی است و برگه‌های آن از قابلیت زیاد و کم شدن برخوردار هستند. برگه‌های این سررسید از طریق چهار یا شش قفل به جلد آن متصل و پانچ شده‌اند. بدین ترتیب باز و بسته شدن آن راحت است و از آسیب دیدن صحافی جلوگیری می‌شود. همچنین شما می‌توانید سررسید ارگانایزر را جایگزین کلاسور کرده و از آن برای شغل یا رشته تحصیلی خود استفاده کنید.

نوع جلد

بهترین جنس برای تهیه جلد این سررسید ترمو است و به دلیل دوام و ماندگاری بالا از قیمت بالایی برخوردار است. گالینگور هم به علت لمینت شدن روی یک لایه کاغذ برای جلد آن انتخاب مناسبی است. گالینگور به نسبت ترمو قیمت کمتری دارد و تنوع بالایی در طرح و رنگ دارد و بسیار محبوب و پر طرفدار است. از طرفی چرم مصنوعی هم تنوع بسیار مناسبی دارد و انتخاب خوبی برای صحافی جلد این سررسید است. چرم مصنوعی نسبت به چرم طبیعی قیمت کمتری دارد اما نسبت به گالینگور اندکی گران‌تر است.

ابعاد

این سررسید در ابعاد و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شود. کوچک‌ترین ارگانایزر در ابعاد 17*12 و بزرگترین ارگانایزر در ابعاد 24*17 تولید می‌شوند.

طراحی مربوط به جلد

شما می‌توانید طراحی خاص و متفاوتی برای جلد این سررسید در نظر بگیرید. به طور مثال می‌توانید جیب‌های کوچکی طراحی کنید و از آنها برای قرار دادن خودکار تبلیغاتی، کارت اعتباری و ... استفاده کنید. همچنین در قسمت داخلی بخشی را برای قرار دادن ماشین حساب در نظر بگیرید. طراحی جلد ارگانایزر بسیار متنوع است و متشکل از طرح و رنگ‌های مختلف است.

نقش سررسید ارگانایزر در برند سازی

 هدایای تبلیغاتی مانند سررسید ارگانایزر، سالنامه، تقویم رومیزی و ست مدیریتی نقش بسیار خوبی در برندینگ دارند. از طریق این روش خدمات و محصولات شما به راحتی به مخاطبان معرفی شده و به فروش می‌رسند. از این رو می‌توانید برند یا لوگوی تجاری خود را در تک تک صفحات این محصولات قرار داده و توجه مخاطب را به محصولات خود جلب کنید. همچنین با این روش ارزش و اعتبار بالایی به کارتان می‌دهید و باعث بیش‌تر دیده شدن بیزینس خود می‌شوید.